حیاط خلوت

خوش آمدی رهگذر مجالی را کنار من بگذران

حیاط خلوت

خوش آمدی رهگذر مجالی را کنار من بگذران

من دلم می خواهد

من دلم می خواهد

 

خانه ای داشته باشم پر دوست

 

من دلم می خواهد

 

خانه ای داشته باشم پر دوست

 

کنج هر دیوارش

 

دوستهایم بنشینند آرام


گل بگو گل بشنو


هرکسی می خواهد


وارد خانه پر عشق و صفایم گردد


یک سبد بوی گل سرخ


به من هدیه کند


شرط وارد گشتن

 

شست و شوی دلهاست


شرط آن داشتن


یک دل بی رنگ و ریاست


بر درش برگ گلی می کوبم

 

روی آن با قلم سبز بهار

 

می نویسم ای یار


خانه ی ما اینجاست


تا که سهراب نپرسد دگر


خانه دوست کجاست؟

 

 

فریدون مشیری

نظرات 1 + ارسال نظر
احمد حسنی شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 23:20 http://golbaran.parsiblog.com

جانا سخن از زبان ما می گویی. ولی براستی خانه دوست کجاست؟ شرایط و ضوابط ایجاد چنین خونه ای رو جایی سراغ داری ؟ خیلی برای چنین خونه هایی دلم تنگ شده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد